De tornada al blog amb fotografies del Raval.

Després d'un temps de dubtes, incerteses i replantejaments sobre la continuïtat d'aquest blog, he decidit finalment reprendre l'activitat i si cal, encara amb més motivació. També he decidit tornar al seu títol original (Incontinències Fotogràfiques). Penso que per il·lustrar la meva afició a la fotografia, cobra tot el sentit.
Per començar aquesta nova etapa, comparteixo unes fotografies recents que vaig fer en un altre de les meves inesgotables passejades pel Raval de Barcelona. En els pròxims dies les aniré publicant a Flickr per poder veure-les amb més detall.

Una salutació a tota la gent que segueix aquest blog, i recordar que qualsevol comentari serà benvingut.









© manel O. company 2016 
Nikon Coolpix P7000

2 comentaris:

  1. Interessants fotografies, per la meva manera de fer, la tercera em resulta atractiva, i l'última la trobo força estètica.

    Salut.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per el teu comentari Ramon. El Raval es un dels indrets de ciutat que més m'atrau per fotografiar. Valoro molt les teves observacions.
    Salut.

    ResponElimina